Izvješće SPP 11-4 Borovik – Paulinovac

travanj 9, 2019 Stjepan Schönberger No comments exist

Jedanaesti izlet četvrtog ciklusa SPP-a zapčeli smo u rano nedjeljno jutro 07.04. Skupili smo se na uobičajenom mjestu kod autopraonice iza Spara na Trpimirovoj ulici u 6:30, a onda smo malo pričekali našeg dragog Beru vozača i krenuli prema Boroviku. Iako stara izreka kaže i da na Hmalaju idemo preko Našica, ovog puta nas je put nanio u Podgorač. Izraz lica konobarice u lokalnom caffe baru kada su kroz vrata ušla 33 planinara bio je nezaboravan. Unatoč njezinom ‘optimističnom’ stavu da neće sve kave moći napraviti uspjeli smo više manje svi popiti gutljaj ili dva. Ostavljamo Podgorač i dolazimo do pl. kuće Borovik te nakon slikanja krećemo s hodanjem.
Dan je bio topao i sunčan, pa smo se više puta zaustavljali da se riješimo nepotrebnih slojeva odjeće. Staza je bila lijepa iako prošarana šumski i cestovnim putevima. Dolazimo do Londžice gdje na željezničkoj stanici pravimo pauzu za ručak. Susrećemo se s Otmarom koji nas je opskrbio s SPP dnevnicima. Nastavljamo prema Ivinom vrelu, gdje nadopunjojemo zalihe vode i osvježavamo se u hladu. Na putu prema Bedemgradu prelazimo preko ceste Naišice – Požega, kojem je baš prolazio Tuna vozeći autobus. Nije mogao Tuna proći, a da ne pozdravi i baci koju šalu, pa makar i cestu nakratko zablokirao. Slijedi uspon na Bedemgrad, koji nakon dugo hodanja izaziva malo negodovanja. Izazvao bi i više da smo imali zraka.
Na Bedemgadu pravimo dužu pauzu, uživamo u suncu i dašku povijesti. Nakon toga spuštamo se prema kraju izleta, cesti Našice – Požega gdje čekamo autobus koji nas sretne vozi prema Našicama. Zbog dobrog tempa i pristojnog ponašanja vodič Josip nas časti sa 40 minutnim odmorom u Našicama tijekom kojeg uživamo u hladnim napitcima i prepričavamo dogodovštine s izleta.

Hvala svima koji su sudjelovali na izletu, hvala glavnom vodiču Josipu i pomoćniku Dikli iz Bršljan-Jankovca, naravno hvala i Kristijanu Horvatu koji nas je pazio, a najviše na vrijeme. Hvala i Beri koji nas je sretno doveo kući.

Vidimo se za mejsec dana na nastavku SPP-a!