Zimski uspon na vrh Papuka 2019.

siječanj 4, 2019 Jela Knežević No comments exist

U nedjelju 30.12.2018. godine u 6.00 sati ujutro krenuli smo sa uobičajenog mjesta okupljanja u Osijeku na naš posljednji ovogodišnji izlet, 5.tradicionalni izlet na vrh Papuka. Iz Osijeka je krenulo autobusom 48 planinara našeg društva, dvoje se priključilo u Našicama, a Mirjana, Rajka i Josip su nas čekali u Velikoj. Također, četrvero naših članova otišlo je do planinarskog doma Lapjak u Velikoj osobnim automobilom kako bi nas nakon hodanja dočekali s toplim obrokom i napitcima. Nakon polusatne pauze u Našicama za kavu i doručak, nastavili smo prema Velikoj i predjelu Poljanice odakle smo započeli naše današnje hodanje. U Velikoj su nas čekali i planinari PD Gojzerica iz Požege, njih 17, koji su nam se priključili na današnjem izletu.

Nakon fotografiranja i pozdravnog govora današnjeg vodića Željka Petrovića, koji je obuhvaćao upute i opis današnje staze, krenuli smo uz potok ponornicu Radovanku prema Orahovim vodama. Ostali vodići na izletu bili su Jela Knežević, Kristijan Horvat i Stjepan Shonberger. Put je vodio čvrstom makadamskom cestom uz stijenjak Sokoline i pored Babine pećine sve do okretišta gdje smo se kroz šumu laganim usponom popeli do Orahovih voda. Nakon kraće pauze, grupa od šest planinara odlučila je vratiti se prema Velikoj preko Mališćaka i Turjaka, a ostali su se zaputili planiranom rutom preko Vratnica i ulaza Zvečevačkog do vrha Papuka. Ondje smo stigli u 12.40 sati. Nakon polusatne pauze na vrhu za odmor, uživanje u pogledu, užinu i fotografiranje, te ispijanje tradicionalnog šampanjca, krenuli smo natrag istim putem. Uz nekoliko kraćih pauza i bez većih zastoja i teškoća do početne točke na Poljanicama, gdje nas je čekao autobus, stigli smo u 16.00 sati.

Nakon hodanja otišli smo u Planinarski dom Lapjak u Velikoj gdje smo imali organizirano jelo i tople napitke, a moglo se popiti i pokoje pivo ili vino. Dragi domaćini bili su nam dežurni planinari PD Sokolovac iz Požege. Nakon dva sata druženja u ugodnom okruženju, u 18.00 sati krenuli smo za Osijek gdje smo sretno i veselo stigli u 19.30 sati, uz kratku pauzu u Našicama.